14 Aralık 2010 Salı

Natacha Atlas - Gafsa [music video]


Boş ev filminin müziği.hayatın durmasını istediğim anlardan biridir.Bizim için biri dünyayı durdursa ya da vazgeçtim daha hızlı dönse de ben sana kavuşsam ne olur...

sözleri şöyledir efem:
habet riyahel hobi fi bali
tahdeeni salam el habib
tigouli ‘erja ya ghali
talel fourag wal il gharib’
goulet hayali “sharadat hali,
wa gounet manali saeed.”
wa ttalet min bourja il ghali,
wou galet kilamah ghareeb…
“erja ya hobb,
mali fi dounya naseeb.
ınta hobi lakin,
mish moumkin tkouni halali.”
ah lel
ya ayni, ya.
habet riyahel hobi fi bali
tahdeeni salam el habib
khalas.

"aşkımın olan esinti, aklımdan uçmaya başladı
sevginin esenliğini sun bana
bana 'geri dön aziz sevgili' de
yaşadığımız ayrılıkları ve birbirimize yabancılaşmamızı unut
hayal gücüm (rüyalarım) gayesizce merak ettiğimi söyleyecek,
ve hırsım mutlu olacak.

o,
yüksek burçlarda gözüktü,
ve o tuhaf sözcükleri fısıldadı bana

geri dön ey aşk!
bu dünyadan nasibim yok
sen benim sonsuz aşkımsın fakat,
seninle benim aynı cevheri kuşanmamız imkânsız.

âh,
gece!
gözlerim sensin!"





Hiç yorum yok: