28 Aralık 2010 Salı

MEYAN - Yaratmak Dert Değil Tanrı İçin



insan bazen tanımlamak istiyor ya da birinde tanımlanmak işte böyle zamanların birinde hiç tanımadığım birinden bu şarkıyı aldım ve dünya üzerinde nerede soluyorduysa bu insan şah damarım kadar yakın olmuştu bana.Şimdi bu şarkıyı kaçıncı keredir dinliyorum bilmiyorum.1500,1501,1502 ...

kimsede tanımlanmadım kimseyi de tanımlayamıyorum artık kendimde ...

Tanımsızlara ...

Sözleri:

Kalbimde bir sancı kaldı (adı uzaklarda yazılı ama harflerin bile artık yan yana gelemeyeceği kadar uzak )
Çıkar kopsun yüreğimden at bir yere

Kalbimde bir sancı kaldı,
Çıkar kopsun yüreğimden at bir yere...

Kendimden kopmuş neyleyim,
Acımaz ki benim bedenim...
Elinden olsun son nefesim...
Yaratmak dert değil tanrı için...
Sen iste ölürüm senin için...

Gölgeni bıraktım arkamdan geldi...
Benim her şeyim senmişsin sana anlattım...

Kendimden kopmuş neyleyim,
Acımaz ki benim bedenim...
Elinden olsun son nefesim...
Yaratmak dert değil tanrı için...
Sen iste ölürüm senin için...

Hiç yorum yok: