7 Aralık 2010 Salı

Kaza Yaptım...


Kaza yaptım
Bugün
Kendime çarptım
Olay yeri enkaz
İçimdeki çocuk öldü
Kan kaybı ömür
Umutlarım yaralı
Bakakaldım içimden
Kopup gidine
Anıların kolu kırık
Bir kuş gibi çırpınır
Hatırlamak için
Yürek ufak
Sıyrıklarla atlattı


Polis kontrolüne takıldım
Kazaya sebep lazımdı
Alkol muayenesi yapacaktı
0 promil çıktı
Nasıl uyuşmuşum bu kadar
Nasılda uyutmuşum
Anlayamadı
Mahkemeye sevk etti
Kendime kendimi şahit tuttum
Suçlu ayağa kalk dediğinde
Bu işten sorumlum



Acil servisten geçerken
Çocukluğumu morga
Düşüncelerimi yoğun bakıma bıraktım
Hayallerimi alçıya aldılar
Bir iğne ucundaydı
Enjekte etmeye kalktılar
Geçmişi
Şoka girdim oracıkta
Yan etkiliydi yaşanmışlığım
Bünyem kaldırmıyordu


Bir kaza yaptım bugün
Herkesin hayatı değişti
İçimdeki bütün benlerin
Kişiliğim yer değiştirdi
İçim bomboş şimdi
Hastane soğukluğuna
Bıraktım her şeyi
Ayazda bedenim
Ben nerdeyim
Sana da güle güle sevgilim…





Hiç yorum yok: