1 Şubat 2009 Pazar

kontör bizden



çanakkale ye geliyorsunuz ilk yılınız hatta ilk anlarınız ev tutmuşsunuz yerleşiyorsunuz işte elektrik su derken birde öğreniyorsunuz su kontorlu ilk baş garipsiyorsunuz ev arkadaşınızla geyiklere sebebiyet veriyor sonra öğreniyorsunuz mecburen kart nedir, nerden doldurulur diye her an hazır olmak lazım kartıda dolduruyorsunuz herşey güzel yolunda... bu konuyu aklınızda önemli konuların en arka sırasına atıyorsunuz taki bir sabah çapaklı gözlerle musluğun başında su akmayana kadar noluyo demeye kalmadan arkadan(zeki ev arkadaşı) -su bitti yükleyelim diyor neyse kartı alıyorsunuz yükle için yükleme olmuyor nasıl ya nasıl olmaz derken 185 i arayın diye alet sizi yönlendiriyor vay be diyorsunuz hay diyorsunuz içinizden en taze küfürleri savurasınız geliyor bir yüz yıkayacaksınız halbuki... arıyorsunuz geliriz diyorlar neyse yüzü yıkmaktanda vaz geçiyorsunuz . bi saat oluyor iki saat oluyo gelen giden yok maşallah yaptıkları hizmete uygun tam 4 saat sonra kapınızda beliyorlar en sorun çözer tavırlarıyla abi kapınızda süpermen edasıyla.bakıyorlar yüklemeye çalışıyorlar -bu bozuk diyorlar hayatta dumur olunan anlar arasına giriyor bu an +nasıl bozuk -parçaları değişmeli parçaları değişmek 150 ytl yenisini alırsanız 240 ben yenisini tavsiye ederim diyor birde akıl alıyorsunuz tam oluyor +peki . ev sahibine haber verelim ama su diyorsunuz -şimdi ben açacağım biraz yükledim (vurgula: kontor bizden ) diyor ne yapacağınıza karar veremiyorsunuz burda gülünmeli hala karar veremedim teşekkür ediyoruz numarasını bırakıyor abi bize aramamızı beklediğini soyluyor- ben bu kontorlu suyuda kontor bizdeni sövüp sayasım geliyor tamda o sırada kabus mu bu ya recebin tavuğunu geçti diyorum komik olduğunu sanan abim pek benimsemiş kontor bizdeni -bizi susuz bırakmayan abiye teşekkür bir borç bilinir.

---yazımı da o abiye ithaf ediyorum ---

Hiç yorum yok: